התחברות הרשמה

ערב טוב, למה אני יכולה להתחפש בפורים אני בת 16 וחצי, כיתה י'א שלא יהיה ילדותי מדי?

23 בפברואר 2012, 19:53
פוריםשאלות אישיותתחפושותבת 16בנותבני נוער    
2 תשובות
מלכת יופי, קארבואית, פריקית, בובה, אביבית מהאח הגדול חח סתם;) מקווה שעזרתי:)
ט
טוב לוי
את יכולה להתחפש למלצרית
לא משנה
באותו הנושא:
כדאי לי לעבור לפנימייה? אני עולה לכיתה י'
עדיף לעבור לפנימייה בכיתה ט או י?
מביך ללכת לפנימיה לכיתה יא יב הייתי אמורה לעבור מכיתה י אבל בגלל המלחמה ..
כדאי לי לעבור לפנימייה בכיתה יא?
זה אפשרי לעבור בכיתה י לפנימייה?
זה אפשרי לעבור לפנימייה בכיתה יא?
מאוחר לעבור לפנימייה בכיתה יא?
מביך ללכת לפנימיה לכיתה יא יב הייתי אמורה לעבור מכיתה י אבל בגלל המלחמה ..
אני יכולה עכשיו לעבור לפנימייה טובה (כיתה י')
אני רוצה לעבור לפנימייה אבל אני לא רוצה לעבור לפנימייה.
מכיתה ה' אני מנסה לעבור לפנימייה ולא מצליחה