6 תשובות
כיתה ז '
חנונית יפה
חנונית יפה
לזאת שמעלי, חנונית יפה זו סתם תחפושת סטיגמתית.
ווצאפ וחברה שלי ליוט יוב..
אני גיל 11 והיא גיל 10 (כן אני קטנה)
אני גיל 11 והיא גיל 10 (כן אני קטנה)
אני מתחפשת לדדפול ואני בכיתה יב..
אני ביא ואני לא מתחפשת לכלום.
לא מתחפשת.
י'.
י'.
באותו הנושא: