5 תשובות
לא יורדים כל כך הרבה- אבל בכל מקרה אחריי זה רק מעלים יותר.
לא מומלץ!
דבר ראשון זה לא בריא לא לאכול כלום..
ודבר שני יש דיאטה כזו ליום נקראת דיאטת אורז שאוכלים יום אחד רק אוכל בכמיות קטנות ויורדים קילו שלם ואני ניסיתי אותה וזה באמת נכון
עדיף לאכול משהו מאשר כלום חוץ מזה שאם תאכלי רק אורז נגיד ליום אחד זה גם ינקה גוף מרעלים וגם עדיף על פני להרעיב את עצמך
אם תרעיבי את עצמך היום את תשמיני פי 2 מחר :)
הדבר היחידי שיורד זה כמות הנוזלים שבגוף וזה מראה במשקל "כאילו רזית" אבל אחוזי השומן נשארים כמו שהם ואת רק תשמיני עוד יותר אם תאכלי כרגיל למחרת.
אז בעיקרון להרעיב את עצמך ליום חסר פואנטה :)
יורדים אולי כמה גרמים (מה שיוצא מהקיבה ומים) ואז מעלים את כל זה וכפול כשמתחילים לאכול