6 תשובות
מלא עשו, זה לא עושה אוזן נפולה
זה לא גורם לאוזן נפולה, אבל אקדח מגביר את הסיכוי לאינפקציה.
Aro
זה תלוי במקום, אם עושים בו את זה באופן איכותי או לא.
אני מציעה לך לשמוע המלצות מאחרים בנוגע למקומות בהם הם עשו את זה.
הבעיה היחידה עם האקדח שהוא פחות סטירילי ממחט, ולכן עלול לגרום לאינפקציה בעגיל.
לא חושבת. עשיתי לפני שבועיים וחצי ואחרי שבוע היה לי אינפקציה (כי לא חיטאתי יום אחד)=. אבל שמתי משחה ואלכוהול שבוע וזה עבר
לא עושים עגילים עם אקדח
יש לזה כמה סיבות,

אי אפשר לחטא את האקדח, רק את העגיל (שאחרי שמחטאים אותו מכניסים לאקדח לא מחוטא) וזה סיכוי גבוה יותר לאינפקציות ומחלות שעוברות בדם

חוסר דיוק באקדח זה משהו נפוץ, הפירסר לא יכול לכוון בדיוק את האקדח ולשלוט בחירור

הלם לגוף, חירןר עם אקדח נעשה על ידי דחיפה של עגיל לתוך האוזן, העגיל לא חד כך שהחירור נעשה בחוזקה וגורם לגוף להלם. עם מחט, החירור נעשה חלש יותר ולאט יותר, בגלל שלמחט יש חוד אפשר להכניס אותה בלי לגרום לגוף להלם.

בגלל ההלם של האיזור מהחירור עם האקדח ההחלמה הופכת לאיטית יותר, אמנם תמיד מחליפים עגיל לפני שהוא מחלים לגמרי אבל זה מאט את ההחלמה אפילו יותר.
לדוגמא, לוב (עגיל בתוך) לוקח לו להחלים (החלמה מלאה, לא החלמה עד הרגע שאפשר להחליף עגיל) כשבועיים ב שבועיים וחצי עם מחט, חודש עם אקדח



אוזן נפולה זה מקרה נדיר שיכול לקרות מעשיית הפירס, סיכוי גבוה יותר עם אקדח אבל עדיין, מקרה נדיר
בכל מקרה עדיף תמיד ללכת על בטוח ולא להסתכן כי זה זול יותר