22 תשובות
כל החיים המספר היה על אפס. אבל עכשיו 1.
לעולם לא מאוחר מידי כנראה.
תאמת שכולם ( (כל השכבה שלי)) ומעבר
0.
כבר לא כזה בודד :)
יש לי חברה אחד שהיא בסט ורק עליה סומכת והשאר פשוט חברות שלי
8 חברים צבועים 0 חברים אמתיים גם אני בדד
6 :) מאז שעברתי לחטיבה המצב השתפר
2 לא אמיתיים
0 אמיתיים
3 אמיתיים.
4-5 לא אמיתיים
3 חברות אמיתיות
אין לי חבר/ה אמיתי
כולם צבועים
בנתיים אחת
אנונימית
עדיף חבר אחד אמיתי, מאשר 1000 צבועים.

אין לי
2-3
אחת שאני לא בטוחה לגביה.. שהיא לא נרשמה פה
שתי בנות שאני סומכת עליהן בעיניים עצומות
ואחת שאני בודקת אם אפשר לסמוך עליה
3 צבועים
2 חצי אמיתיים