8 תשובות
וואלה ברוך השם נהנת
כן כן וסבבה כזה
שואל השאלה:
כיף לדעת
כיף לדעת
סבבה
מה זה נהנהת אני סובלת מכל דקה:/
אנונימית
לא
לא.
אין לי כל כך חברים, בודדים.
עצוב וסובל.
אין לי כל כך חברים, בודדים.
עצוב וסובל.
לא הולכת. אין לי כוח במילא לא לומדים כלום סתם אבזבז את הזמן שלי.
באותו הנושא: