8 תשובות
וואלה ברוך השם נהנת
כן כן וסבבה כזה
שואל השאלה:
כיף לדעת
מה זה נהנהת אני סובלת מכל דקה:/
אנונימית
לא
לא.
אין לי כל כך חברים, בודדים.
עצוב וסובל.
לא הולכת. אין לי כוח במילא לא לומדים כלום סתם אבזבז את הזמן שלי.