9 תשובות
זה נשמע נורא, אבל אני מניח שזו דרך להתמודד עם הכאב
זה בסדר לגמרי.
כן, כל אחד והדרך התמודדות שלו
זה בסדר
השלב הראשון בהחלמה הוא הכחשה
השלב הראשון בהחלמה הוא הכחשה
כן גם אני לא בכיתי חחח
ככה גם אני היתי עם סבי.
זה מצויין
זה בסדר לגמרי כל אחד והדרך התמודדות שלו
לכל אחד דרך התמודדות משלו..אני יכולה להגיד שכסבא שלי נפטר לא דיברתי עם אבא שלי שבוע כי לא ידעתי מה להגיד וגם לא באתי לשבעה או לקבר שלו שעד היום לא הייתי שם,אבל זה כי לי זה היה קשה.
הכל בסדר וגם זה יעבור3>
הכל בסדר וגם זה יעבור3>
אנונימי
באותו הנושא: