5 תשובות
את הרפורמה הנוכחית? ברור שבעד
מה זה משנה מי הציע
אנונימית
אני שמלאניה והייתי אומרת נגד חד וחלק גם אם זה היה מהצד שלי. הרפורמה הזאת פשוט הורסת את הדמרוטריה , עם הממשלה החדשה ההכנסות של ישראל ירדו בכל כך הרבה אחוזים, העבירו חוקים שנוגדים זכויות אדם ועכשיו גם אין מי שיעצור אותם( בגץ) .
בזמנו שאהוד אולמרט לקח שוחד כדי לעזור לאח שלו ביבי קרא לו להתפטר והוא התפטר ( לא מצדיקה את אהוד אולמרט)
אבל עכשיו שלביבי יש 3 כתבי אישום ועוד המון תלונות נגדו שלא המשיכו לכתב אישום רז זה בסדר גמור להעביר חוק כדי שלא ילך לכלא ( חוק הנבצרות)
אנונימית
מומחים אמרו שהמצב של ישראל מדרדר.
יקח עשרות שנים לתקן את הנזק שהממשלה הנוכחית עכשיו עשתה תוך כמה חודשים
אנונימית
שליש מהמדינה חושב על לעבור לחול.
באיזה מדינה שמעתם על דבר כזה?!?


באיזה מדינה ערוץ דתי מקבל הטבות ( ערוץ 14) ושאר ערוצי החדשות מחליטים להם על מה לשדר??? זה פגיעה בחופש העיתונאות והדמוקרטיה!!!!!
אנונימית