8 תשובות
שואל השאלה:
אני רק עשרה ימים בזה
אני רק עשרה ימים בזה
אנונימית
עדיף לא אבל אפשרי
נראלי שאת יכולה אם את שורפת את זה אבל בלי הגזמות
בטח שכן
לאכול מתוקים פעם ב- זה לא נורא בכלל
לאכול מתוקים פעם ב- זה לא נורא בכלל
שואל השאלה:
מה את אומרת?
מה את אומרת?
אנונימית
תאכלי יחידה אחת זה90 קלוריות זה סבבה לגמרי
שואל השאלה:
עזבו אנלא אוכלת את זה
עזבו אנלא אוכלת את זה
אנונימית
את יכולה זה רק 200 ומשהו קלוריות
באותו הנושא: