7 תשובות
לא תלכי
כן זה רע,
יש לה יום הולדת והיא בסך הכל רוצה להיות עם מי שהיא אוהבת ואת מונעת ממנה זמן איכות איתך.
שואל השאלה:
טוב סבבה
אני סתם פשוט קשה לי כמה אירועים ביום אבל אני אלך רק בגלל שזו היא
אנונימית
קצת כן
לכי תשמחי אותה ביום שלה
בגלל לקום בבוקר עדיף לך להעציב חברה?תבקשי מההורים פשוט
שואל השאלה:
מה לבקש מההורים? שיסיעו אותי כאילו?
אנונימית
להעיר אותך