5 תשובות
אם יש משיכה זה אהבה רומנטית ואם אין אז אפלטונית
זה לא בהכרח במיניות כי א מיניות זה דבר שקיים
זה יותר אם את רואה את עצמך בזוגיות אם הבן אדם
זה יותר אם את רואה את עצמך בזוגיות אם הבן אדם
ההבדל הוא במיניות
אם יש לך רגשות רומנטיים ומיניים כלפיי הבן אדם- זה קראש. כלומר, אם את רוצה לנשק אותו, ולהיות איתו ושהוא יהיה שלך.
זה פלטוני- אם את מרגישה אהבה ענקית אבל בשום שלב את לא רוצה ולא מדמיינת את שניכם ביחד- כלומר דייט, נשיקות, וכו.
זה פלטוני- אם את מרגישה אהבה ענקית אבל בשום שלב את לא רוצה ולא מדמיינת את שניכם ביחד- כלומר דייט, נשיקות, וכו.
אם בא לך לנשק אותו זה רומנטי אם לא אפלטוני
באותו הנושא: