9 תשובות
המדינה צריכה לממן טיפולים מצילי חיים ולא טיפולים קוסמטיים לפי בקשתם של אנשים
הם לא מבינים שמדובר בהפרעה נפשית שמביאה איתה הרבה קשיים נפשיים, לעיתים קרובות דיכאון חמור וטראומות שהן נכות נפשית לכל דבר. דיכאון חמור יכול להביא לחוסר תפקוד שמונע גם את היכולת להחזיק עבודה וככה נמנע גם טיפול הגון כי פשוט אין כסף. אנשים חושבים שזה משחק, אג'נדה ותחביב. הם לא מבינים שזו מורכבות נפשית עמוקה
יש הרבה אנשים עם הפרעות נפשיות ודיכאון בחברה הישראלית שלא מקבלים תקציב מהמדינה.
יש ילדים שסובלים, מבוגרים דיכאוניים, ואנשים עם מחלות נפש, הם לא מקבלים תקציב בדרך כלל וצריך לסחוט את הנפש שלך מול ביטוח לאומי כדי לקבל לפחות 10%
אין שום סיבה שמישהו כזה שסובל לא יקבל תקציב ומישהי שהחליט לשנות את המין שלו כן יקבל
מסכימה ומחזקת את מה שראיין רנולדס אמרה ^
שואל השאלה:
^ברור שיש סיבה
אם חרדים משתמטים מקבלים אז הם גם צריכות לקבל
בכל מדינה מתוקנת טרנסיות(ואגב אני סטרייט) מקבלות
תבדקי זאת
ואגב מחלות נפש ודיכאון מקבלים בחלק מהמקרים
כמו שטרנסיות מקבלות בחלק מהמקרים
אנונימי
חרדים משתמטים לא צריכים לקבל כסף מהמדינה על ליטרלי כלום
אין קשר בין זה שקשה לאנשים עם הפרעות נפש לקבל קצבה לכך שלטרנסים לא מגיע, אם לא הבנת, הם נכללים תחת אותה קטגוריה, הם לא רק "החליטו לשנות מין" הם סובלים מהפרעות, וכמו רבים במדינה הזו שסובלים מהפרעות נפש כמו דיכאון חמור, הם זכאים לקצבה. לא קל להם להוציא קצבה בדיוק כמו לכל אחד אחר, הם עדיין צריכים להוכיח אי כושר השתכרות ולבוא עם טפסים פסיכיאטרים ודוחות סוציאלים כמו כל אחד אחר. הסיבה העיקרית שאנשים נגד זה, זה כי הם לא אוהבים טראנסים ושהם רואים בזה משחק, אג'נדה, בחירה, ולא בעיה נפשית. ומעבר לזה זה כבר סתם טרנסופוביה
כי זה שהם בחרו לשנות משהו לא אומר שהמדינה צריכה לתת להם כסף
כולם עוברים חיים קשים