8 תשובות
כן למה לא
אני לא מאמינה שמועדונים זה מקום טוב
שואל השאלה:
רוקדת ושותה
אנונימי
כן לא רואה שסיבה שלא, החיים לא מפסיקים כשנכנסים לזוגיות. אם אין לך אמון בחברה שלך אז זו בעיה אחרת אבל היא יוצאת לבלות עם חברות וזה סבבה
אין בעיה עם זה כל עוד היא לא בוגדת ולא עושה משהו פרובוקטיבי עם בנים
מה אתה רומז
לא
שום דבר לא אמור לעצור אותה, כל עוד היא שומרת על המינימום כבוד כלפי בן הזוג ולא בוגדת או מכניסה את עצמה לסיטואציות, יש לה את הזכות המלאה לצאת לאן שבא לה עם חברתה.