7 תשובות
מה שאתה מרגיש לנכון
אם אתה שולט בחומר תעשה
בטח לגשת
אתה לא מפסיד כלום
D12
בסוף אם אתה מרגיש לנכון תעשה מועד ב' כי בסוף הם לוקחים את הציון הגבוה כך או כך אז אין לך מה להפסיד
תלך מה יש לך להפסיד
כן בטח
כן אבל גג ללמוד לזה יום לפני לא לחרוש בשביל זה
התחברות ל