7 תשובות
בסוף הוא כן
כי הוא לא קיים
שואל השאלה:
6 מליון מאוחר מידי
אנונימי
אתה אותו אחד ששאל על אריק איינשטין נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
היטלר לא היה קיים?
אנונימי
למה שאל יהרוג בן תמותה
כי אלוהים זו המצאה אנושית, והיא חייה רק בדימיון של בני האדם ולא במציאות. במציאות בני האדם הם לא יותר מאשר קופים בחליפות יפות.
התחברות ל