2 תשובות
אני מבינה אותך:) הכל בסדר את לא חייבת להרגיש רע, לכל אחד אני בטוחה שיש התעניינות במראה החיצוני. אבל אני אומרת שתתני לזה צ'אנס פעם אחת, אם זה ממש מפריע לך, תעברי הלאה. הכל טוב
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני לא רוצה לפגוע בו ולתת לו ציפייה.. ואם להגיד את האמת אני גם בלחץ שבמידה וניפגש אז נתנשק (אני מקווה שלא) אבל במידה וכן אז זה עוד יותר יגרום לי להרגיש מחוייבת..
אנונימית
באותו הנושא: