נפרדתי מחבר שלי לפני כמה ימים בגלל שאני בי ושאני רוצה להתחיל דרך חדשה וזה . הוא מבין אבל הוא היום אמר לי שהוא ממש אוהב אותי ושהוא ממש עצוב מזה שנפרדנו אחרי שנה וחודשיים ביחד .. והוא הפיל עליי עכשיו את זה ואני ממש ילדה רגישה ואני מרגישה שממש פגעתי בו .. יש לכם רעיון מה לעשות או איך לשפר מצב רוח ?