6 תשובות
אחי תחשוב על זה ככה אין משמעות מה שזה אומר שאתה יכול לעשות מה שאתה אוהב תקח את זה בצורה החיובית של זה
זה קורה לכולם תמיד, זה נורמלי לגמרי. החיים האלה באמת מוזרים.
אחי היקר, זה קורה לא מעט.
היו לי רגעים כאלה בלימודים, בצבא, ועכשיו בלימודים גבוהים.
תשמע - העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך זה דבר כזה:
תקיף את עצמך אנשים שאתה אוהב שיהיו קרובים אליך, ותצא המון, תביא את עצמך למצב שאתה חייב לצאת, חברים ידידה חברה אחים אנשים מלימודים או צבא, בני אדם היא חיה חברתית שבלי אנשים סביבו הוא נובל, אומרים לא טוב היות האדם לבדו ויש סיבה לזה :)
אם אתה רוצה לדבר מעבר מוזמן אני זמין.
היו לי רגעים כאלה בלימודים, בצבא, ועכשיו בלימודים גבוהים.
תשמע - העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך זה דבר כזה:
תקיף את עצמך אנשים שאתה אוהב שיהיו קרובים אליך, ותצא המון, תביא את עצמך למצב שאתה חייב לצאת, חברים ידידה חברה אחים אנשים מלימודים או צבא, בני אדם היא חיה חברתית שבלי אנשים סביבו הוא נובל, אומרים לא טוב היות האדם לבדו ויש סיבה לזה :)
אם אתה רוצה לדבר מעבר מוזמן אני זמין.
היי,
מצטער לשמוע שאתה בסרטים, נשמע שזה בגלל המצב הבטחוני..
אני יכול רק לנחש שפתאום יש תחושה שנשמטה הקרקע מתחת לרגליים.. שדברים שהרגשת שאפשר להיאחז בהם ולהישען עליהם איבדו את היציבות... פתאום הקרקע לא בטוחה... והקיום שלנו מרגיש שברירי, המציאות נראית כאחת שעלולה להשתנות...
לי זו נראית תחושה מאוד נפוצה בתקופה הזו..
ובכל זאת, האם דיברת עם מישהו על זה? אלו תחושות חזקות ומערערות, לא טוב להשאר איתן לבד, אפילו כדי לפרוק.
אני כותב לך כמתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
מזמין אותך אלינו לצ'ט עם נציג מנוסה, לפרוק, להתייעץ, לחשוב על כלים שיעזרו לך להתמודד עם המציאות המורכבת.
אפשר להכנס ללינק או לפנות לווטסאפ בטלפון: 0559571399
מצטער לשמוע שאתה בסרטים, נשמע שזה בגלל המצב הבטחוני..
אני יכול רק לנחש שפתאום יש תחושה שנשמטה הקרקע מתחת לרגליים.. שדברים שהרגשת שאפשר להיאחז בהם ולהישען עליהם איבדו את היציבות... פתאום הקרקע לא בטוחה... והקיום שלנו מרגיש שברירי, המציאות נראית כאחת שעלולה להשתנות...
לי זו נראית תחושה מאוד נפוצה בתקופה הזו..
ובכל זאת, האם דיברת עם מישהו על זה? אלו תחושות חזקות ומערערות, לא טוב להשאר איתן לבד, אפילו כדי לפרוק.
אני כותב לך כמתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
מזמין אותך אלינו לצ'ט עם נציג מנוסה, לפרוק, להתייעץ, לחשוב על כלים שיעזרו לך להתמודד עם המציאות המורכבת.
אפשר להכנס ללינק או לפנות לווטסאפ בטלפון: 0559571399
קישורים מצורפים:
קורה לי יותר מדי חחח
וכן, אין משמעות שידועה לנו לחיים אבל מה לעשות צריך לחיות אותם.
דווקא ככה תוכל לחשוב על כך ששום דבר לא משנה ותעשה מה שאתה אוהב בלי לשים על אחרים
וכן, אין משמעות שידועה לנו לחיים אבל מה לעשות צריך לחיות אותם.
דווקא ככה תוכל לחשוב על כך ששום דבר לא משנה ותעשה מה שאתה אוהב בלי לשים על אחרים
תנסה להבין שאין מצב שעולם שלם נברא כדי שנעביר בו את הזמן ואז נמות ולא יהיה לנו זכר ותתחיל להבין שיש משמעות ומטרה שלשמה נבראנו ותתחיל לחקור את העניין שהתורה היא אמת כי אחרי הרבה חקירות ותאמין לי חקרתי מלא הגעתי למסקנה שיש אלוקים
באותו הנושא: