10 תשובות
אין לך ברירה. תיגשי ואם הציון לא טוב אז תיגשי שוב בשנה הבאה אחרי שבאמת תלמדי
שואל השאלה:
אבל באסה רצח זה נורא לעשות שנה אחרי
אנונימית
כן אבל זה מה שקורה כשלא לומדים מספיק ולשמחתך יש לך עוד שנתיים בבית ספר.
בפעם הבאה תלמדי יותר
אבל כמובן שתנסי לעשות את ההכי טוב שלך מחר
מה ספרות שטויות תחרטטי משהו יש לך את הסיפור איתך?
שואל השאלה:
כן אבל כאילו אני לא יודעת כלום
אנונימית
תקראי חצי שעה את הסיפור
שואל השאלה:
יש לי 4 סיפורים, אני יודעת רק 3 ואני לא מצליחה להתרכז ב לענות על שאלות בגרות עכשיו והתחלתי ללמוד רק היום
אנונימית
אה מה את ממש סבבה שלוש מתוך ארבע....אם הייתי את הייתי עוזבת את השאלות בגרות וקוראת את הספר הרביעי
שואל השאלה:
אוף אין לי כןח לזה
אנונימית
סומכת עלייך שתצליחי
תחשבי על זה שיש לך רק היום לתת עבודה וזהו ממחר את חופשיה